National Key Result Areas Persidangan Guru Cemerlang Kebangsaan 2009

Jom Baca Al Quran

Perasmian Persidangan Guru Cemerlang 2013

Pembentangan Kajian Tindakan 1

Input Profesional

Pembentangan Kajian Tindakan 2

Jamuan Perdana

Bersama Ketua JNJK Johor

Majlis Penutupan Persidangan

Mesyuarat Agung dan Persidangan MGC Johor 2011





Program: Persidangan  Majlis Guru Cemerlang Negeri Johor
Tempat : Desaru Damai Beach Resort, Bandar Penawar, Johor.
Tarikh : 24 hingga 26 Mei 2011

Salam,
Persidangan Guru Cemerlang Negeri Johor telah diadakan di Bandar Penawar dan telah berlangsung dengan jayanya. Alhamdulilah Daerah kluang telah  diwakili oleh 11 orang peserta termasuk 2 orang pembentang Kajian Tindakan, seorang penceramah Kajian Tindakan.Pn. Che Hasnah binti Nuh dari SMK Simpang Renggam dan Pn.Maimunah bte Juraimi, SK. Seri Intan telah membentangkan Kajian Tindakan mereka kepada Guru-Guru Cemerlang Negeri Johor. Manakala  Pn. Hjh. Roshizan telah membentangkan prosedur Kajian Tindakan. Tahniah juga diberikan kepada Pn. Norizah kerana telah berjaya dilantik untuk menerajui Majlis Guru Cemerlang Negeri Johor untuk sesi 2011/2013. Selain dari itu perserta persidangan juga didedahkan dengan beberapa ceramah dan pembentangan khusus untuk meningkatkan kecemerlangan Guru Cemerlang itu sendiri.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak MGC Kluang tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian MGC KLUANG

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 MGCKLUANG

© Copyright 2010, All Rights Reserved