National Key Result Areas Persidangan Guru Cemerlang Kebangsaan 2009

Jom Baca Al Quran

Perasmian Persidangan Guru Cemerlang 2013

Pembentangan Kajian Tindakan 1

Input Profesional

Pembentangan Kajian Tindakan 2

Jamuan Perdana

Bersama Ketua JNJK Johor

Majlis Penutupan Persidangan

Pertandingan KajianTindakan Negeri Johor 2011

Salam,
Pertandingan Kajian Tindakan Majlis Guru Cemerlang Negeri Johor telah di adakan pada 3 Mac 2011. bertempat di Sekolah Menengah Sains Johor. daerah kluang telah diwakili oleh Pn. Hjh Che Hasnah binti Nuh dan Pn. Maimunah binti Juraimi. MGC daerah Kluang mengucapkan tahniah  kepada kedua-dua peserta kerana telah berjaya mandapat Naib Johan bagi kategori  Sekolah Menengah dan Sekolah Rendah. Kita juga bersyukur kerana semua  ahli MGC Guru Cemerlang telah diberi peluang untuk mengikuti pertandingan kajian tindakan ini.   MGC daerah Kluang juga merakamkan jutaan terima kasih kepada Tn. Hj. Abdul Jalil bin Satari PPPD Kluang  kerana telah sudi menutup rasmi dan menyampaikan hadiah kepada para pemenang.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak MGC Kluang tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian MGC KLUANG

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 MGCKLUANG

© Copyright 2010, All Rights Reserved