National Key Result Areas Persidangan Guru Cemerlang Kebangsaan 2009

Jom Baca Al Quran

Perasmian Persidangan Guru Cemerlang 2013

Pembentangan Kajian Tindakan 1

Input Profesional

Pembentangan Kajian Tindakan 2

Jamuan Perdana

Bersama Ketua JNJK Johor

Majlis Penutupan Persidangan

Format Kajian Tindakan

Salam.

Untuk rakan-rakan guru dan Guru Cemerlang di blog ini saya poskan kaedah dan teknik penulisan kajian tindakan untuk rujukan guru-guru membuat kajian tindakan di sekolah. Bagi rakan-rakan Guru Cemerlang Daerah Kluang insyaalah pada bulan Jun ini kita akan mengadakan satu seminar kajian tindakan yang melibatkan semua Guru Cemerlang di adakan di Bahagaian Teknologi Pendidikan Negeri Johor. Insyaalah apa yang dirancang akan menjadi kenayataan dan adalah diharapkan bahan yang diuploadkan ini dapat membantu guru-guru menyediakan Kajian Tindakan masing-masing.


Sumber :Penulisan Kajian Tindakan ini adalah dari Jurulatih Kajian Tindakan Negeri Johor Pn. Hjh Rosizan bt Mohd Yusof dan Portal Kajian Tindakan Negeri Johor dirujuk.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN: Pihak MGC Kluang tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan maklumat dalam laman ini. Suapan RSS dari blog dan laman web lain tidak mencerminkan dasar serta pendirian MGC KLUANG

Sesuai dipapar menggunakan IE versi 8.0 ke atas dan Mozilla Firefox yang terkini dengan resolusi 1024 x 768 bagi mendapatkan paparan yang terbaik("Best Viewed")

Hakcipta Terpelihara © 2010 MGCKLUANG

© Copyright 2010, All Rights Reserved